Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Natuurlijk helpen we je graag op weg.  Voor het snelste antwoord vind je hier de meest gestelde vragen. Staat het antwoord op jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met onze klantenservice op.

Hoe plaats ik een bestelling bij Goedkopeverhuisdoos.nl?

In de webshop kun je producten gemakkelijk toevoegen aan je winkelmandje. Verhuisdozen worden verkocht per 10 stuks. In het winkelmandje kun je klikken op ‘Doorgaan naar afrekenen’. Let op: je wordt nu doorverwezen naar ALLSAFE.nl – dit klopt. Goedkopeverhuisdoos is onderdeel van ALLSAFE en maakt gebruik van dezelfde systemen en prijzen. Niets om je zorgen over te maken.

Op ALLSAFE.nl kies je voor gratis afhalen of laten bezorgen. Vervolgens vul je je gegevens in en kies je je betaalmethode. Vergeet niet de algemene voorwaarden te accepteren voordat je klikt op bestelling plaatsen en betalen. Na de betaling keer je terug op de website en is je bestelling afgerond. Indien je hebt gekozen voor ‘Pinnen op de vestiging’ kun je betalen bij het afhalen van je bestelling.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is gegaan?
Wat is de status van mijn bestelling?
Kan ik mijn bestelling ook naar een ander adres laten sturen?
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Wat nu?
Kan ik mij bestelling annuleren?
Ik heb een fout gemaakt bij het bestellen. Kan ik een wijziging doorgeven?
Is afhalen van een bestelling gratis?

Als je je bestelling komt afhalen bij een van onze ALLSAFE vestigingen, is dit altijd gratis. Je bespaart zo dus op de verzendkosten! Bekijk hier de afhaallocaties die je kunt selecteren bij het afrekenen.

Waar kan ik mijn bestelling afhalen?
Wat moet ik meenemen als ik mijn bestelling kom afhalen?
Wat zijn de openingstijden van de afhaallocaties?
Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van de artikelen in je bestelling. De verzendkosten voor jouw bestelling worden berekend in de winkelwagen en vind je terug bij het kiezen van je bezorgoptie. Afhalen op een van onze 42 locaties is altijd gratis.

Hoe snel wordt mijn bestelling bezorgd?
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Wat nu?
Palletzending
Kan ik online veilig betalen?

Zeker! Betalingen gaan via Mollie en daarbij kan gekozen worden onderstaande betaalopties. Kies je voor afhalen op locatie? Dan kan je de bestelling ook eenvoudig pinnen in de winkel.  

  • iDeal
  • Paypal
  • VISA
  • Pinnen (alleen bij afhalen)
Ontvang ik een factuur van mijn bestelling?
Hoe werkt retourneren?

Ben je ondanks ons streven naar topkwaliteit niet tevreden over je product? Dan kun je het product binnen 14 dagen retour sturen naar onderstaand adres of terugbrengen naar één van onze ALLSAFE-locaties.

Belangrijk: Laat het ons nog wel even weten dat je jouw pakket terugstuurt, dan kunnen we een terugbetaling verzorgen. Dit kan door te mailen naar webshop@allsafe.nl.

Retouradres:

ALLSAFE WEBSHOP
o.v.v. ordernummer XXX
Postbus 115
1700AC Heerhugowaard

Retourkosten zijn voor je eigen rekening. Je kan ook naar een van onze locaties om je artikelen retour te brengen, dit is gratis.

Na ontvangst van je retourzending, zullen we het retour te betalen bedrag naar je overmaken. Voor betalingen via iDeal en PayPal gaat dit iets sneller dan bestellingen die zijn voldaan met pin op onze vestigingen.

Wat zijn de kosten voor retourneren?
Wanneer krijg ik mijn geld teruggestort?